Monday, December 27, 2010

aku di ganggu gay.......... tp ade kah dia btol2 gay???

bler aku bce balik tajuk atas ni aku rase bulu roma ak tegak......
euuwww......


ade la sorg mamat kt tmpt keje ak ni...
skali tgk normal.....


mula2 dia dtg kt ak dia ckp....
"ko ni hensem la.....
muke jambu....."


aku dlm hati da ckp WTH???
makin lama makin menjadi2.....
aku pown pelik dgn mamat ni....
dia lak start pegang2 n raba2....


bahaya ooooooo......
cuak aku nk dekat dgn dia.....
dia lak rajin tegor ak.....


ade skali 2, aku nk trun lif...
lif 2 lak xde lampu....
fuis lampu terbakar....
aku lak berdoa agar mamat 2 xdtg naik lif dgn ak....
da la gelap smpai xnmpk pape....
nasib baik la mamat 2 x dtg....
law x aku xtau pe akan jadi kt ak....


lepas beberapa hari, 
satu mesyuarat pantry dijalan kan....
terbongkar sume cerita tentang mamat 2....
rupe2 nye bukan ak sorg yg kena kaco....


mbe2 ak pown kena....
nsb baik la pe yg ak kena x trok mcm mbe ak.....
mamat 2 siap bg kiss kt leher mbe aku time dia tgh photostate....
bahaya2......


bebalik kt mesyuarat pantry td, 
rahsia tentang mamat 2 terbongkar....
rupe2 nye dia ni ade PINK SLIP......
aku xtau mcm mane nk explain psl pink slip ni....
tp pe yg ak tau pink slip ni hanya org2 yg tertentu je ade....
contoh org gila, bekas2 komando yg xle pkr dgn btol....
mamat ni dpt pink slip lps dia excident.....
org kate trok sb 2 la dia jd cm2.....
so otak dia ni kdg2 fius rosak...
2 yg jadi mcm gay 2.....


nasihat org sekeliling, dorg suro buat bodoh je dgn mamat 2....
sb if lg kte layan, lg menjadi2 mamat ni nye perangai....
so aku akan berdepan dgn "SEXUAL HARASSMENT"


tp selagi mamat ni xmelebihi batas aku stil leh terima la.......


so conclusion nye mamat ni aku sendiri pown xtau nk ckp dia GAY o X....
sb dia da kawen n da ade 3 org anak......


SEKIAN>>>>

1 comment:

  1. miahahha..lenkali pegi tempat keja mnyamar jadi pmpn ah..sure dia tak kco

    ReplyDelete